Forum www.thetemplars.fora.pl Strona Główna

 Alchemia Od A Do Z

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
Erg
Administrator



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 19:26, 15 Lip 2009    Temat postu: Alchemia Od A Do Z

Femido dziś zaskoczył mnie nie wiedzą na temat alchemi... uzmysłowiło mi to że przecież niektórzy z nas zaczeli niedawno swoją przygode z silkiem więc warto było by ich w to wprowadzić Smile

Alchemia jest dobrym sposobem na poprawienie swoich statystyk oraz zarabianie kasy Smile

To krótki przewodnik o co w tym wszystkim chodzi



Jak ulepszyć sprzęt:
- naciskamy klawisz A, potem z ikon wybieramy Alchemy. Można też wcisnąć Y i od razu wyświetlić okno alchemy.
- naciskamy Equip Enhance, aby otworzyć okno umagicznień
- Po lewej stronie wkładamy przedmiot, który chcemy umagicznić (bronie, zbroje,akcesoria,tarcze)
- po prawej stronie umieszczamy odpowiedni elixir, np. jeśli chcesz ulepszyć broń to wkładasz weapon elixir
- naciskasz Fuse aby rozpocząć umagicznianie.

Nieudane ulepszanie:
Kiedy nie uda się alchemia, resetuje się level umagicznienia (tzn. jeśli było już np. +2, i alchemia nie wyjdzie to umagicznienie spada do +0). Dodatkowo gdy przedmiot ma +5 i nie uda się alchemia, poza resetem ulepszenia, przedmiot może zniknąć lub stracić na Durbality.

Pomoc w ulepszaniu itemu:
Można podczas alchemii użyć dodatkowo Lucky powder (wkłada się je obok elixiru). Zwiększają one szanse na udaną alchemię. Można je kupić w każdym mieście (NPC który sprzedaje accesories). Są też magiczne atrybuty na niektórych przedmiotach, które wspomagają alchemie, i gdy zostanie on wykorzystane to wartość atrybutu spada o 1.
Lucky: działa podobnie jak Lucky powder
Steady: zapobiega utracie Durbality przy nieudanej alchemii
Immortal: zapobiega zniszczeniu przedmiotu, przy nieudanej alchemii
Astral: gdy przedmiot ma już umagicznienie +4 lub więcej i alchemia się nie powiedzie, to umagicznienie nie resetuje się do +0, tylko do +4

Nie zapomnij:
- szansa na powodzenie w alchemii ma ustalone z góry ustalone prawdopodobieństwo, i wraz ze wzrostem umagicznienia, te prawdopodobieństwo zmniejsza się.
- Elixiry do alchemii możną zdobyć poprzez zabijanie potworów albo zakupie ich na stallach
- Elixiry są podzielone na rózne typy (w zależności od rodzaju przedmiotu (Weapon, Protektor, Accessory, Shield)
- Lucky powder są u NPC w każdym mieście, są one podzielone na różne Degree, tak samo jak to jest w przedmiotach. Trzeba kupić i użyć Lucky powder z odpowiedniego Degree, żeby było można go użyć w alchemii.

Dodawanie magicznych atrybutów:
Można dodać szereg magicznych atrybutów, poprzez alchemie. Potrzeba Alchemy Stone, aby dodać magiczne atrybuty.
Jak dodać magiczne atrybuty:
- naciskamy klawisz A, potem z ikon wybieramy Alchemy. Można też wcisnąć Y i od razu wyświetlić okno alchemy
- naciskamy zakładkę Attribute Grand
- po lewej stronie okna wkładamy przedmiot, któremu chcemy dodać atrybut (broń, tarcza, zbroja, biżuteria)
- po prawej stronie wkładamy Alchemy stone
- naciskamy Fuse, aby rozpocząć alchemie


Warto wiedzieć!:
- jeśli dodawanie atrybutu się udało to jego efekt jest losowy, tzn. że wartość poprzedniego atrybutu może się zwiększyć albo zmaleć
- kiedy dodawanie atrybutu się nie powiedzie, znika tylko alchemy stone
- kiedy dodawanie atrybutu się powiedzie, może nastąpić asymilacja (tzn. że zmieni się atrybut inny niż sobie tego życzyliśmy)
- asymilacja nie zachodzi gdy dodajemy imortal, lucky, steady, astral
- każdy alchemy stone ma szanse na asymilacje atrybutu, i ta szansa jest różna dla każdego alchemy stone
- alchemy stone różnią się od siebie, dlatego efekty pozytywnej alchemii mogą być inne.
- alchemy stone, podobnie jak Lucky powder mają swoje degree, dlatego trzeba używać odpowiednich alchemy stone do odpowiednich przedmiotów.

Modyfikacja standardowych atrybutów
Standardowe atrybuty to m.in. parry ratio, critical, physical reinforce, magical reinforce. Poprzez użycie Attribute Stone, możemy te wartości zmienić.

Jak zmienić standardowe atrybuty:
- naciskamy klawisz A, potem z ikon wybieramy Alchemy. Można też wcisnąć Y i od razu wyświetlić okno alchemy.
- naciskamy zakładkę Attribute Grand
- po lewej stronie okna wkładamy przedmiot, któremu chcemy dodać atrybut (broń, tarcza, zbroja, biżuteria)
- po prawej stronie wkładamy Attribute stone
- naciskamy Fuse, aby rozpocząć alchemie

Warto wiedzieć!:
- modyfikując standardowe atrybuty, efekt nie jest ustalony, jest losowy. Dlatego wartości standardowych atrybutów mogą się zwiększyć albo zmniejszyć
- kiedy modyfikacja standardowych atrybutów nie uda się, znika tylko alchemy stone
- kiedy modyfikowanie atrybutów się powiedzie, może nastąpić asymilacja (tzn. że zmieni się atrybut inny nić sobie tego życzyliśmy)
- każdy attribute stone ma szanse na asymilacje atrybutu, i ta szansa jest różna dla każdego attribute stone
- attribute stone różnią się od siebie, dlatego efekty pozytywnej alchemii mogą być inne.
- attribute stone, podobnie jak Lucky powder mają swoje degree, dlatego trzeba używać odpowiednich attribute stone do odpowiednich przedmiotów.

Alchemy stone, Atribute stone,

Alchemy Stones dodają magiczne atrybuty, Attribute Stones modyfikują standardowe atrybuty, Alchemy potions dodają buff efekty (wszelkiego rodzaju wspomagania, wzmacniania, protekcje) naszej postaci i mogą być stworzone tylko poprzez alchemie.
Alchemy Stones, attribute Stones, i alchemy potions mogą być stworzone poprzez połączenie elementów alchemicznych (earth, fire, water, wind).

Jak wyprodukować alchemy stone, attribute stone, alchemy potion:
- naciskamy klawisz A, potem z ikon wybieramy Alchemy. Można też wcisnąć Y i od razu wyświetlić okno alchemy.
- naciskamy na zakładkę Enhance
- po lewej stronie wkładamy alchemy tablet (jade/ruby/sapphire tablet)
- po prawej stroni wkładamy materiały potrzebne do alchemii
- naciskamy Fuse

Warto wiedzieć!:
- Alchemy tablets mogą być zdobyte poprzez zabijanie potworów
- Alchemy elements mogą być zdobywane poprzez zabijanie potworów, lub poprzez rozbieranie przedmiotów
- jest szansa na uzyskanie Alchemy stone, attribute stone poprzez rozbieranie przedmiotu
- alchemy potions są przedmiotami do konsumpcji, to znaczy ze po użyciu nasza postać otrzyma jakiś konkretny efekt, i będzie on trwał przez jakiś określony czas.

Rodzaje Alchemy stone:
- Alchemy stone of strength : dodaje magiczny atrybut siły (str) do przedmiotu
- Alchemy stone of intelligence : dodaje magiczny atrybut inteligencji (int) do przedmiotu
- Alchemy stone of master: dodaje magiczny atrybut durbality do przedmiotu
- Alchemy stone of strikes: dodaje magiczny atrybut attacking ratio do broni
- Alchemy stone of discipline: dodaje magiczny atrybut block do tarczy
- Alchemy stone of penetration: dodaje magiczny atrybut critical do broni
- Alchemy stone of doging: dodaje magiczny atrybut parry ratio do zbroi
- Alchemy stone of stamma: dodaje magiczny atrybut HP do zbroi (head,chest,legs)
- Alchemy stone of magic: dodaje magiczny atrybut MP do zbroi (head, chest,legs)
- Alchemy stone of fogs: dodaje magiczny atrybut odporności na lód do biżuterii
- Alchemy stone of air: dodaje magiczny atrybut odporności na elektryczność do biżuterii
- Alchemy stone of fire: dodaje magiczny atrybut odporności na ogień do biżuterii
- Alchemy stone of immunity: dodaje magiczny atrybut odporności na truciznę do biżuterii
- Alchemy stone of revival: dodaje magiczny atrybut odporności na zombie do biżuterii
- Alchemy stone of immortal: zwiększa o 1 punkt wartość atrybutu imortal w przemiocie (sprzedawany w Item Mall)
- Alchemy stone of hardness: zwiększa o 1 punkt wartość atrybutu steady w przedmiocie
- Alchemy stone of luck: zwiększa o 1 punkt wartość atrybutu lucky w przedmiocie
- Alchemy stone of astral: zwiększa o 1 punkt wartość atrybutu astral w przedmiocie (sprzedawany w Item Mall)

Rodzaje Attribute Stones:
- Attribute stone of courage: zmienia physical attack power broni
- Attribute stone of warriors: zmienia physical reinforce broni
- Attribute stone of philosophy: zmienia magical attack broni
- Attribute stone of meditation: zmienia magical reinforce broni
- Attribute stone of challenge: zmienia critical broni
- Attribute stone of focus: zmienia attacking ratio broni
- Attribute stone of flesh: zmienia physical defense power tarczy i zbroi
- Attribute stone of life: zmienia physical reinforce tarczy i zbroi
- Attribute stone of mind: zmienia magical defense Power tarczy i zbroi
- Attribute stone of spirit: zmienia magical reinforce tarczy i zbroi
- Attribute stone of doging: zmienia parry ratio zbroi
- Attribute stone of agality: zmienia bloking ratio tarczy
- Attribute stone of training: zmienia physical absortion rate biżuterii
- Attribute stone of prayer: zmienia magical absortion rate biżuterii

Rodzaje Alchemy Potions:
- Drug of Breeze: zwiększa szybkość chodzenia na jakiś czas
- Drug of Wind: zwiększa szybkość chodzenia na jakiś czas (sprzedawane u NPC)
- Drug of Gales: zwiększa szybkość chodzenia na jakiś czas
- Drug of Tyhoon: zwiększa szybkość chodzenia na jakiś czas (sprzedawane u NPC)
Różną się tylko tym w jakim stopniu zwiększają szybkość i ceną. Drug of Berez jest najwolniejszy, a Drug of Tyhoon najszybszy.



Alchemy material disjoint (rozłączanie materiałów):
Poprzez rozłączanie materiałów pozostawianych przez zabite potwory, można uzyskać alchemy elements.

Jak rozdzielić alchemy materiale:
- naciskamy klawisz A, potem z ikon wybieramy Alchemy. Można też wcisnąć Y i od razu wyświetlić okno alchemy.
- naciskamy na zakładkę Enchance
- po lewej wkładamy przedmioty do rozłączenia (void rondo, destroyer rondo)
- po prawej stronie wkładamy materiały zdobyte przez zabijanie potworów lub przedmioty
- naciskamy Fuse

Najważniejsze prawdy!:
- Void rondos są używane na materiałach zdobytych z potworów
- Destroyer rondos są używane na przedmiotach
- Void rondos i Destroyer rondos mogą być zakupione u NPC w każdym mieście (NPC od biżuterii i Lucky powder)
- liczba potrzebnych Void rondos zależy od wartości przedmiotu wypisanych w opisie materiałów z potworów
- liczba potrzebnych Destroyer rondos zależy od wartości przedmiotu wypisanej w opisie przedmiotu
- musisz mieć wystarczając wolnego miejsca w inventory alby można było przeprowadzić rozłączanie materiałów.




I na koniec popisowy stonek za silki xD [Astral]:
Opcja która pozwala utrzymać poziom ulepszenia. Jeśli przedmiot ma ulepszenie +4 lub więcej, i alchemia się nie powiedzie, wtedy uleposzenie spada tylko do poziomu +4, a nie do +0 jak to ma miejsce normalnie. Dodatkowo opcja astral redukuje się o jeden gdy jej fukcja zostanie wykorzystana. Natomiast jeśli ulepszenie się uda, to opcja astral nie jest redukowana o 1.

Wyczerpujący wszystko link o tabletach >>>>>[url] [link widoczny dla zalogowanych]

To powinno wyczerpać temat... jeśli ktoś wie coś więcej niech dopisze ja zedytuje Smile


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Erg dnia Czw 13:16, 23 Lip 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prozaqus




Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:22, 15 Lip 2009    Temat postu:

hihihihihihi;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Erg
Administrator



Dołączył: 28 Cze 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 22:45, 15 Lip 2009    Temat postu:

no co proste i praktyczne ;D

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.thetemplars.fora.pl Strona Główna -> Pomoc/Tutoriale Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin